Općina Oriovac nastoji svoju internetsku stranicu učiniti pristupačnom u skladu sa Zakonom o pristupačnosti mrežnih stranica i programskih rješenja za pokretne uređaje tijela javnog sektora ( NN br. 17/19) ,kojim se prenosi Direktiva (EU)2016/2102 Europskog parlamenta i Vijeća.
Ova Izjava o pristupačnosti primjenjuje se na internetsku stranicu www.oriovac.hr .
STUPANJ USKLAĐENOSTI
Ova internetska stranica je većoj je mjeri u skladu s Zakonom o pristupačnosti mrežnih stranica i programskih rješenja za pokretne uređaje tijela javnog sektora ( NN br. 17/19) ,kojim se prenosi Direktiva (EU)2016/2102 Europskog parlamenta i Vijeća. , odnosno djelomično je nepristupačna kako je dolje navedeno.
NEPRISTUPAČAN SADRŽAJ
Sadržaj naveden u nastavku nepristupačan je zbog slijedećih razloga:
a) Poveznice djelomično nisu prikazane s tekstom : OVDJE, VIŠE I SL. , koje će se ubuduće redovito pratiti i navoditi.
PRIPREMA OVE IZJAVE O PRISTUPAČNOSTI
Ova izjava sastavljena je 22.9.2020. godine sukladno predlošku izjave o pristupačnosti koji je u skladu s Direktivom (EU) 2016/2102 Europskog parlamenta i Vijeća o pristupačnosti internetskih stranica i mobilnih aplikacija tijela javnog sektora , a utvrđen je Provedbenom odlukom komisije EU 2018/1523 11.listopada 2018. godine.
Za pripremu ove izjave korištena je metoda samoprocjene u obliku testiranja pristupačnosti.
POVRATNE INFORMACIJE I PODACI ZA KONTAKT
Sve upite u vezi s pristupačnosti internetske stranice www.oriovac.hr korisnici mogu uputiti:
- Elektroničkom poštom : Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite.
- Telefonom : 035 431 232 , 035 431 036
- Poštom : Općina Oriovac , Trg hrvatskog preporoda 1 , 35250 Oriovac
- Službenici za informiranje : 035 431 232 i 035 431 036 , Darija Jandik
Općina Oriovac dužna je na upite , obavijesti ili zahtjeve korisnika u vezi s osiguravanjem pristupačnosti odgovoriti u roku od 15 dana od dana primitka upita uz detaljno obrazloženje razloga koji zahtjeva odgodu ako je potrebno , odnosno obavijestiti o naknadnom roku u kojem će odgovoriti na korisnikov upit.
POSTUPAK PRAĆENJA PROVEDBE PROPISA
Tijelo nadležno za praćenje usklađenosti mrežnih stranica i programskih rješenja za pokretne uređaje tijela javnog sektora sa zahtjevima pristupačnosti i nadzor nad provedbom Zakona je Povjerenik za informiranje Republike Hrvatske.
U slučaju nezadovoljavajućih odgovora na upit korisnika , isti se mogu obratiti Povjereniku za Informiranje :
Trg žrtava fašizma 3
10000 Zagreb
Internet: www.pristupinfo.hr
e-mail: Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite.
ponedjeljkom i četvrtkom
13:00 – 15:00 sati – služi za upućujuće informacije o načinima ostvarivanja prava na pristup informacijama i načelne smjernice o rješavanju zahtjeva korisnika.
Informacije o tijeku postupka i mogućnosti razgledavanja spisa predmeta možete dobiti slanjem e-pošte na adresu Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite. ili pozivom na broj 01 2099 100.
Obavještavamo vas da će „SLAVONIJATRANS TEHNIČKI PREGLED1" d.o.o. i „CROATIA OSIGURANJE" d.d. obavljati registraciju traktora i poljoprivrednih prikolica 08.11.2022. u Lužanima 09.11.2022. u Slavouskom Kobašu.
Zbog tehničkog kvara na vozilu nismo u mogućnosti danas 12.09.2022. god. pokupiti korisni otpad (papir, plastika i staklo) na području općine Oriovac, naselja Oriovac i Radovanje.
Dana 15.08.2022. (ponedjeljak) nećemo vršiti odvoz miješanog komunalnog otpada po redovnom rasporedu na području općine Oriovac naselja Oriovac i Radovanje.
Dana 05.08.2022. (petak) neće se vršiti odvoz miješanog komunalnog otpada po redovnom rasporedu na području općine Oriovac naselja Slavonski Kobaš, Lužani, Kujnik, Malino, Ciglenik, Bečic, Živike, Pričac.
1.
SLAVONIJATRANS 25.10.2022.
2.
Jakob Becker d.o.o. 12.9.2022.
Odvoz korisnog otpada biti će sutra 13.09.2022. god. Molimo korisnike da spremnike ostave vani.
Ispričavamo se zbog nastale situacije i molimo za razumijevanje.
3.
Jakob Becker d.o.o. 9.8.2022.
Prikupljanje i odvoz miješanog komunalnog otpada ići će po redovnom rasporedu 22.08.2022. (ponedjeljak).
Svim korisnicima koji budu imali višak otpada u vreći pored kante bar kod će se skenirati dva puta.
4.
Jakob Becker d.o.o. 1.8.2022.
Prikupljanje i odvoz miješanog komunalnog otpada bit će 06.08.2022. (subota).
Službenik za informranje:
Ana Bićanić Margetić
Tel. 035/431-232; 035/431-036
Fax: 035/430-006
Mob. 099-712-1349
e-mail: Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite.
Osoba za nepravilnosti:
Ivana Tomić
Tel. 035/430-147, 035/431-232
Fax: 035/430-006
Mob. 098-983-3489
e-mail: Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite.
Komunalni redar:
Dubravko Kolundžić
Mob. 0989833485
e-mail: Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite.
Načelnik:
Antun Pavetić
Mob. 098-263-822
Knjižnica i čitaonica:
Ivana Tomić
Tel. 035/430-147,
Mob. 098-983-3489
e-mail: Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite.
Dječji vrtić "Ivančica Oriovac"
Blanka Stažić, ravnateljica
Tel. 035/409-787
Mob. 0994242881
e-mail: Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite.
Reciklažno dvorište
Mob. 099-490-3009