Obavještavamo sve nezaposlene osobe s područja općine Oriovac da općina Oriovac u 2015. godini u skladu s mjerama zapošljavanja Hrvatskog zavoda za zapošljavanje organizira
Javne radove – revitalizacija javnih površina - poljskih putova, nerazvrstanih cesta i uređenje kanalske mreže.
Trajanje javnog rada je do 6 mjeseci, a ciljanje skupine su:
1. Dugotrajno nezaposlene osobe
- Nezaposlene osobe bez završene srednje škole – prijavljene u evidenciji nezaposlenih najmanje 12 mjeseci
- Nezaposlene osobe sa završenim srednjoškolskim obrazovanjem – prijavljene u evidenciji nezaposlenih najmanje 24 mjeseca
- Nezaposlene osobe bez obzira na radni staž, zanimanje i kvalifikaciju – prijavljene u evidenciji nezaposlenih najmanje 36 mjeseci
2. Osobe starije od 50 godina – prijavljene u evidenciji nezaposlenih
najmanje 24 mjeseca
3. Osobe s invaliditetom – prijavljene u evidenciju nezaposlenih
4. Posebne skupine – prijavljene u evidenciji nezaposlenih
- žrtve trgovanja ljudima, žrtve obiteljskog nasilja, azilanti, mlade osobe koje su izašle iz sustava skrbi (domova za djecu) i udomiteljskih obitelji, odgojnog zavoda i sl., liječeni ovisnici o drogama, povratnici s odsluženja zatvorske kazne unazad 6 mjeseci, Romi
Pozivamo sve zainteresirane osobe koje ispunjavaju navedene uvjete i kriterije koje propisuje HZZ-e da se prijave u Općinu Oriovac do 30.04.2015. godine.
Općina Oriovac
Mobilni šalterski ured MUP-a i ove će godine za mještane naše Općine tri dana, od 21. do 23. travnja 2015, biti na raspolaganju u vremenu od 9 do 14 sati ispred zgrade Općine. Tradicionalna je to akcija kojom MUP želi svim državljanima RH približiti svoje usluge i omogućiti izdavanje potrebnih dokumenata (osobne iskaznice, putovnice, vozačke dozvole ...) bez čekanja u redovima.
O potrebnim prilozima i postupcima izdavanja pojedinih dokumenata možete se informirati na telefon 211-102 ili na www.mup.hr.
Također valja napomenuti da će ovaj mobilni ured biti sljedeća tri radna dana u susjednoj Općini Nova Kapela u vremenu od 9 do 14 sati.
Svečanom je sjednicom općinskog vijeća 17. travnja obilježen dan općine Oriovac. Nakon misnog slavlja u župnoj crkvi Sv. Emerika, položeni su vijenci i zapaljene svijeće na spomeniku braniteljima s područja općine poginulim u Domovinskom ratu. Na svečanoj su sjednici Općinskog vijeća u Društvenom domu Oriovac predstavljeni projekti koji su ostvareni u proteklih godinu dana, te najavljeni novi koji će stanovnicima općine poboljšati kvalitetu života. Na svečanu sjednicu stigao je i župan Danijel Marušić, sa svojim zamjenikom Davorom Vlaovićem, a poseban gost bio je predsjednik HSS i gradonačelnik Križevaca, Branko Hrg.
Sjednicu je otvorio potpredsjednik Općinskog vijeća općine Oriovac Vlatko Klarić, koji je u uvodu naglasio – Veseli me što se ime općine Oriovac u našoj županiji, između dva grada i ukupno 26 općina, uvijek izgovara u pozitivnom svjetlu i što su ovdje postavljeni temelji i stvarne pretpostavke za daljnji gospodarski i ukupni razvoj. Aktivna suradnja je uspostavljena sa svim institucijama u okruženju u cilju ostvarivanja zajedničkih interesa i razvoj cijelog ovog područja, a vjerujem da će se ta suradnja i prijateljski odnosi razvijati i dalje na sveukupno zadovoljstvo.-
Obraćajući se nazočnima, načelnik općine Oriovac, Antun Pavetić je istaknuo – Danas obilježavamo 22. godišnjicu konstituiranja općine Oriovac kao jedinice lokalne samouprave i odmah ću na samom početku reći kako smatram i siguran sam da je to bio opravdani čin, te da je u ove 22 godine općina opravdala svoje postojanje. Mnoge su i brojne aktivnosti provedene i realizirane u tom vremenskom razdoblju, a vrlo je upitno da li bi bilo tako da smo ostali u onom ustroju koji je postojao do 1993. godine. Danas živimo i radimo u otežanim uvjetima gospodarenja, u uvjetima recesije iako nas uvjeravaju da iz nje izlazimo, u uvjetima globalne krize. Živimo i radimo u uvjetima kada središnja vlast želi prekrajati ili pak gasiti općine i županije i kada čelnike lokalne uprave naziva lokalnim šerifima. Istovremeno se općinama nameće sve više i više obveza i posla, a financijska sredstava se ne povećavaju za provedbu tih obveza, nego upravo suprotno – smanjuju se donošenjem nekih novih poreznih zakona.
O fiskalnoj decentralizaciji ni riječi. I dalje 90 % od ukupnih prihoda odlazi u centralnu blagajnu, a svim općinama i gradovima preostaje ovih 10 % od čega polovina otpada na grad Zagreb. Možda će netko reći: zašto na ovoj sjednici govoriti o tome? Zato što je ovo pravo mjesto i vrijeme reći da u takvoj situaciji pokušavamo stvarati uvjete za ukupno bolje danas i bolje sutra. I uvjeren sam potpuno da u tome čak i uspijevamo, kao što sam uvjeren da naši građani to vide i cijene, barem oni svjesni i realni, kojih je hvala Bogu, velika većina. Trudimo se dovršiti komunalnu infrastrukturu u poslovnoj zoni te vrlo brzo slijedi natječaj za prodaju slobodnih parcela u zoni. Radimo puno na uređenju naših domova i drugih objekata u javnoj uporabi u svih 10 Mjesnih odbora. Uređujemo im i pročelja, tj. fasade, a također i unutrašnjost, te nabavljamo opremu kako bi građani imali što kvalitetnije uvjete za korištenje istih.
Održavamo brdske i poljske putove, iako svjesni da ih nesavjesni korisnici uvijek iznova dovode u loše stanje, kvalitetno održavamo i proširujemo javnu rasvjetu po našim naseljima. Krećemo sa projektiranjem 3. etape kanalizacije i projektiranje jedinog dijela u općini koji nema vodoopskrbu, ulicu između Lužana i Slav. Kobaša. Financijski pratimo vrlo aktivni rad Vatrogasne zajednice općine sa pripadajućih pet dobrovoljnih vatrogasnih društava, financiramo rad također tri vrlo aktivna kulturno umjetnička društva, financijski podupiremo aktivnosti svih udruga na području općine: Udruge vinogradara i voćara, 2 sportsko-ribolovne udruge, 2 lovačka društva i lovnih grupa, radio-amatera i CB radio kluba, Malinske udruge žena i drugih.
Ulažemo u sport na način da podržavamo i potičemo rad sa mladima i najmlađim uzrastima, te stvaramo uvjete na sportskim terenima i objektima za kvalitetno bavljenje sportom. Zato danas imamo nogometni klub u 3. Hrvatskoj nogometnoj ligi, četiri kluba u županijskim ligama. Imamo košarkaški klub član A2 lige, Kajak kanu klub u 1. ligi, Teniski klub, Stolno-teniski klub, Tekvando klub i druge.
Skrbimo o socijalno potrebitima na razne načine kroz socijalni program koji ovisno od godine do godine iznosi od 500 – 700.00 kuna. Vodimo brigu i o predškolskom odgoju naše djece, pa nas Dječji vrtić godišnje košta 750.000 kuna. Nadalje, upravo je zatvoren natječaj za dodjelu 10 stipendija za studente viših i visokih škola u iznosu od po 800,00 kuna mjesečno.
Vodimo također brigu i o zaštiti okoliša i energetskoj učinkovitosti. Tako nam vrlo brzo, praktički sada odmah predstoji sanacija preostala tri odlagališta komunalnog otpada, u Slavonskom Kobašu, Malinu i Lužanima, a Radovanje smo, kao što znate sanirali. Imamo putem koncesije riješeno prikupljanje i odvoz otpada, a od nedavno i odvojeno prikupljanje papira, pet ambalaže i stakla, te postavljene zelene otoke sa po tri kontejnera u svim našim naseljima, a u većima i na nekoliko lokacija. Osigurali smo i nešto više od 1 milijun kuna za energetsku obnovu kuća, gdje se radovi na istima upravo obavljaju.
Pripremili smo dokumentaciju za različite projekte od kojih smo neke kandidirali i dobili sredstva, za neke čekamo odgovore od Ministarstva, a za neke čekamo provedbu Programa mjera ruralnog razvoja, kako bi aplicirali sa svojim projektima. U pripremi je izrada PUR-a ili strategije razvoja općine i to u suradnji sa županijskom razvojnom agencijom CTR i LAG-om Posavina.
Građani općine Oriovac u svojim naseljima danas imaju približno slične uvjete onima iz urbanih gradskih sredina. Imaju organiziranu i uređenu primarnu medicinsku zaštitu kroz rad ordinacija opće medicine, stomatološke ordinacije, ambulantu hitne medicine, ljekarne i slično. Imaju dječji vrtić, dvije Osnovne škole sa pripadajućim područnim školama. Imaju također 6 uređenih groblja (i to nam na žalost treba), sa 6 uređenih mrtvačnica. Nadalje, na području općine odvija se relativno bogat društveni život, kulturni i sportski prije svega, pa se tako možemo baviti nekim od sportova, ili pak svirati, pjevati ili plesati, dok tijekom gotovo cijele godine možemo biti gledatelji ili sudionici raznih kulturnih i sportskih manifestacija.
No svakako ne mislim da imamo sve i da više nemamo što raditi. Itekako znamo da nas čeka još puno zadaća na uređenju naselja, u komunalnom gospodarstvu, u prostornom planiranju, u brizi o djeci, socijalnoj skrbi, kulturi i tjelesnoj kulturi, protupožarnoj i civilnoj zaštiti, u zaštiti okoliša. I spremni smo za te aktivnosti i nove izazove. Zahvaljujem svim vijećnicima koji su iskazali suradnju i želju za otvoreno, konstruktivno i pozitivno djelovanje za opće dobro. Sve vas još jednom pozdravljam, te svima Vama i svim mještanima čestitam Dan općine.
Za brojne uzvanike, čelnike susjednih općina Brodsko posavske županije, na obilježavanju je bio i župan Danijel Marušić, koji je naglasio da županija ima odličnu suradnju s općinom Oriovac – Bit je u tome da nakon izbora svi ljudi koji su izabrani na čelne funkcije moraju služiti građanima. Jedan od tih primjera je definitivno gospodin Pavetić, iako mi nismo ista politička opcija, ja ću uvijek reći da je on pozitivan primjer kako treba raditi. Jednako tako i svi akti koje općinsko vijeće općine Oriovac donose se u skladu s potrebama i suradnja županije i općine je također odličan primjer kako treba raditi.-
Predsjednik HSS-a i gradonačelnik Križevaca Branko Hrg apsolutno podržava postojeći ustroj jedinica lokalne samouprave, a upravo općine poput Oriovca dokazuju opravdanost takvog ustroja – Kada je 1993. napravljen ovaj ustroj, dio građana je htio i dodatni broj općina. Ako se ljudi žele organizirati i onda im to treba omogućiti. Ja jesam za dubinsku analizu cijelog tog sustava. Ali sam uvjeren da bi ta analiza, pogotovo na primjeru općina poput Oriovca, pokazala da ima puno više dobrog u ovom ustroju.-
Hrg je prokomentirao i veliki broj HSS-ovih načelnika na području naše županije – Očito su ovdje pravi ljudi koji znaju živjeti s ljudima i razumiju dobro druge. Sve se uvijek svodi na ljude. Tako i stranka može napredovati samo tamo gdje su dobri ljudi, inače nema rezultata.-
Oriovac i Križevci imaju i jednu povijesnu poveznicu – Tako je, veže nas Fran Gundrum Oriovčanin, poznati liječnik i fizik, koji je rođen u Oriovcu a živio je u Križevcima. On se potpisivao kao Oriovčanin, a proputovao je cijeli svijet. Baš kao što je naš sveti Marko se potpisivao kao Križevčanin.-
Svečani program uveličale su članice ženske vokalne skupine Ad astra, te članovi dramske i recitatorske skupine OŠ „Dr. Stjepan Ilijašević“ iz Oriovca koji su predstavili lik i djelo dr. Stjepana Ilijaševića, pod vodstvom profesorice Mare Barilar i Svjetlane Milašin. (izvor: http://www.radioslavonija.hr)
Temeljem članka 19. st.1. Zakona o koncesijama (N.N.br.143/12) i članka 11. st.3. Zakona o komunalnom gospodarstvu (N.N. br. 26/03 – pročišćeni tekst 82/04, 178/04, 38/09, 79/09, 153/09, 49/11, 144/12, 94/13, 153/13 i 147/14), općina Oriovac, kao davatelj koncesije, objavljuje
OBAVIJEST O NAMJERI DAVANJA KONCESIJE ZA STJECANJE
PRAVA OBAVLJANJA KOMUNALNE DJELATNOSTI – OBAVLJANJE
DIMNJAČARSKIH POSLOVA NA PODRUČJU OPĆINE ORIOVAC
1. a) Naziv: Općina Oriovac
b) Sjedište: 35250 Oriovac, Trg hrvatskog preporoda 1
c) Telefon: 035/431-232, Telefax: 035/431-036
Web adresa: www.oriovac.hr
e-mail adresa: opcina – Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite.
d) matični broj: 00430757
2. a) Predmet koncesije: Komunalna djelatnost obavljanja dimnjačarskih poslova na području
Općine Oriovac
b) Koncesijom se stječe pravo obavljanja komunalne djelatnosti – obavljanje dimnjačarskih poslova na području općine Oriovac što razumijeva obvezu čišćenja i kontrole dimovodnih objekata i uređaja za loženje.
c) Mjesto obavljanja djelatnosti koncesije: područje općine Oriovac
d) Rok trajanja koncesije: 5 godina
e) Naknada za koncesiju: početni godišnji iznos naknade za koncesiju 2.000,00 kuna.
3. a) Rok za predaju ponuda: 30 dana od dana objave obavijesti o namjeri davanja koncesije u Elektroničkom oglasniku javne nabave.
b) Adresa na koju se šalje ponuda: Općina Oriovac, Trg hrvatskog preporoda 1,35250 Oriovac, s naznakom „Javno nadmetanje–koncesija dimnjačarski poslovi–ne otvaraj“.
c) Jezik i pismo na kojima ponude moraju biti napisane: hrvatski jezik, latinično pismo.
4. Osobni, stručni, tehnički i financijski uvjeti koji moraju zadovoljiti ponuditelji te isprave kojima se dokazuje njihovo ispunjenje:
- obrazac ponude
- isprava o upisu u poslovni, sudski, strukovni ili obrtni registar kojim se dokazuje da je ponuditelj registriran za obavljanje djelatnosti koja je predmet nabave (obrtnica ili izvod iz registra trgovačkog suda), izvornik ili ovjerena preslika ne starija od 6 mjeseci od dana objave natječaja,
- Izjava o nekažnjavanju sukladno čl.67. i 68. Zakona o javnoj nabavi – ne starija od 30 dana od dana objave natječaja,
- Dokaz o solventnosti i bonitetu (obrazac BON 1 i BON 2 ili SOL 2), ne stariji od 30 dana od dana objave natječaja,
- Potvrda o plaćenim porezima i doprinosima (Porezne uprave, HZMIO i HZZO) – izvornik ili ovjerena preslika ne starija od 30 dana od dana objave natječaja,
- Potvrda općine Oriovac o nepostojanju nepodmirenih novčanih obveza prema Općini – ako je ponuditelj registriran na području općine,
- reference tvrtke za obavljanje predmetne komunalne djelatnosti (oprema, broj i struktura djelatnika te dosadašnji poslovi),
- Izjava o dostavi garancije za kvalitetno izvršenje ugovornih obveza u slučaju odabira ponude,
- Cjenik dimnjačarskih usluga
- Izjava ponuditelja o prihvaćanju obveze pribavljanja prethodne suglasnosti davatelja koncesije na donošenje ili izmjenu cjenika dimnjačarskih usluga
- uplatnica o izvršenoj uplati na ime jamstva u preslici.
5. Kriteriji za odabir najpovoljnijeg ponuditelja: ekonomski najpovoljnija ponuda.
6. a) Adresa na kojoj se može zatražiti dokumentacija za nadmetanje:
Općina Oriovac, Trg hrvatskog preporoda br.1, 35250 Oriovac
ured tajnice, svaki radni dan od 7 do 15 sati,
b) Uputa za dobivanje dokumentacije za nadmetanje:
Dokumentacija za nadmetanje može se podići svakim radnim danom od 7 do 15 sati na gornjoj adresi ili na web stranici općine Oriovac www.oriovac.hr.
7. Vrsta postupka: otvoreni postupak
8. Rok valjanosti ponude: 60 dana
9. Žalba u postupku dodjele koncesije za obavljanje predmetne djelatnosti izjavljuje se u pisanom obliku Državnoj Komisiji za kontrolu postupaka Javne nabave sukladno odredbama Zakona o javnoj nabavi.
10. Datum slanja zahtjeva u Elektronički oglasnik javne nabave: 16.04.2015.godine.
OPĆINA ORIOVAC
Početkom proljeća intenziviraju se radovi na čišćenju poljoprivrednih i zapuštenih površina, što može rezultirati požarima raslinja na većoj površini. Povećan broj požara i hektara izgorjelog raslinja (trave, makije, niskog raslinja, šume i zapuštenih poljoprivrednih površina) mogu biti rezultat suhe vegetacije koja još nije ušla u fazu ozelenjivanja te nemarnog spaljivanja biljnog otpada. Gašenje takvih požara uvjetuje angažiranje znatnijih zemaljskih vatrogasnih snaga i zrakoplova. U konačnici, osim materijalne štete prouzročene požarom, angažman navedenih snaga iziskuje i trošenje znatnijih financijskih sredstava. Stoga, apeliramo na građane da tijekom radova na čišćenju poljoprivrednih i drugih površina, biljni otpad saniraju na način da ne dovode u opasnost ljude i imovinu te u tom cilju izbjegavaju i onečišćenje zraka i okoliša.
Skrećemo pozornost da je saniranje i odlaganje biljnog otpada regulirano između ostalog i Odlukama lokalne samouprave (županijske, gradske ili općinske), kojima su propisani svi uvjeti postupanja. Ako je paljenjem vatre na otvorenom prostoru nastala šteta ili onečišćenje okoliša, policija i nadležne inspekcije zaštite okoliša pokreću prekršajne prijave, a ako se uzrokuje znatnija opasnost po ljude i imovinu, protiv počinitelja policija podnosi i kaznenu prijavu.
Obavještavamo sve korisnike koji su potpisali Ugovore na natječaju za Energetsku učinkovitost obiteljskih kuća u općini Oriovac da je za nadzornog inženjera nad izvođenjem radova ispred općine Oriovac imenovan:
ANTO MARINIĆ
(TVRTKA SOLING SLAV.BROD)
TEL. 270-098
FAX: 270-101
MOBITEL: 099/2154471
Općina Oriovac raspisala je Javni natječaj za dodjelu stipendija studentima s područja općine Oriovac.
Više o natječaju pročitajte ovdje.
Obrasci za prijavu:
Prijava za dodjelu stipendija
Izjava o broju članova zajedničkog domaćinstva
Sukladno članku 12. i 13. Zakona o koncesijama ("Narodne novine" br.143/12.), općinski načelnik Općine Oriovac, kao Davatelj koncesije, u provedbi postupka davanja koncesije kojom se stječe pravo obavljanja komunalne djelatnosti dimnjačarskih poslova na području Općine Oriovac, vrši
ANALIZU DAVANJA KONCESIJE ZA OBAVLJANJE DIMNJAČARSKIH POSLOVA
NA PODRUČJU OPĆINE ORIOVAC
Analizu možete preuzeti ovdje.
U četvrtak 12. ožujka 2015. godine s početkom u 18,00 sati u vijećnici Općine Oriovac, održat će se 10. sjednica Općinskog vijeća Općine Oriovac sa sljedećim dnevnim redom:
1. Usvajanje zapisnika sa 9.sjednice Općinskog vijeća općine Oriovac
2. Aktualan sat
3. Usvajanje temeljnog financijskog izvještaja Proračuna općine Oriovac za 2014.godinu. – izvjestitelj Antun Pavetić
4. Izvješće o radu načelnika za period srpanj-prosinac 2014.g – izvjestitelj Antun Pavetić
5. Izvješće o izvršenju Plana gospodarenja otpadom općine Oriovac za 2014. godinu – izvjestitelj Antun Pavetić
6. Izvješće o ostvarenju Programa kapitalnih ulaganja u objekte općine Oriovac u 2014.godini. – izvjestitelj Pavao Haring
7. Izvješće o ostvarenju Programa tekućeg i investicijskog održavanja objekata na području općine Oriovac u 2014. godini – izvjestitelj Pavao Haring
8. Izvješće o ostvarenju Programa gradnje objekata i uređaja komunalne infrastrukture na području općine Oriovac u 2014. godini – izvjestitelj Pavao Haring
9. Izvješće o ostvarenju Programa održavanja komunalne infrastrukture za djelatnosti iz čl.22. st.1. Zakona o komunalnom gospodarstvu u 2014.g. – izvjestitelj Pavao Haring
10. Izvješće o ostvarenju Programa rada Vlastitog pogona za obavljanje komunalne djelatnosti u općini Oriovac u 2014. godini. – izvjestitelj Pavao Haring
11. Izvješće o ostvarenju Plana nabave za 2014. godinu – izvjestitelj Anica Hemen
12. Izvješće o ostvarenju Programa javnih potreba u sportu na području općine Oriovac u 2014. godini – izvjestitelj Ivana Tomić
13. Izvješće o ostvarenju Programa javnih potreba u kulturi na području općine Oriovac u 2014. godini. – izvjestitelj Ivana Tomić
14. Izvješće o ostvarenju Programa Socijalnih potreba na području općine Oriovac u 2014. godini – izvjestitelj Ivana Tomić
15. Izvješće o financiranju programa, projekata i aktivnosti udruga iz Proračuna općine Oriovac u 2014. godini – izvjestitelj Ivana Tomić
16. Izvješće o radu narodne knjižnice i čitaonice Oriovac u 2014. godini. – izvjestitelj Ivana Tomić
17. Donošenje Odluke o raspodjeli proračunskih sredstava sportskim udrugama na području općine Oriovac u 2015. godini – izvjestitelj Ivana Tomić
18. Donošenje Odluke o raspodjeli proračunskih sredstava kulturno-umjetničkim udrugama na području općine Oriovac u 2015. godini – izvjestitelj Ivana Tomić
19. Donošenje Odluke o komunalnim djelatnostima koje se mogu obavljati dodjelom koncesije na području općine Oriovac – izvjestitelj Anica Hemen
20. Donošenje Odluke o načinu i uvjetima korištenja Društvenih domova na području općine Oriovac – izvjestitelj Jadranko Mličević
21. Plan mreže dječjih vrtića na području općine Oriovac – izvjestitelj Anica Hemen
22. Donošenje Odluke o stipendiranju studenata s područja općine Oriovac – izvjestitelj Jadranko Mličević
23. Donošenje Odluke o izradi Strateškog razvojnog plana općine Oriovac – izvjestitelj Antun Pavetić
citira se:
„(1) Za poljoprivredno zemljište u vlasništvu države za koje nisu sklopljeni ugovori o zakupu i zakupu za ribnjake Agencija može sklopiti ugovor o privremenom korištenju s fizičkim ili pravnim osobama na njihov zahtjev, i to:
a) posjednicima kojima su istekli ugovori o zakupu poljoprivrednog zemljišta u vlasništvu države i koji su u mirnom posjedu istog".
Temeljem odredbe članka 48. st. 2. i 3. Zakona Ugovor se sklapa s fizičkim i pravnim osobama koje su platile sve obveze s osnove korištenja poljoprivrednog zemljišta koje je bilo predmet zakupa po ugovoru koji je istekao i to na rok do pet godina, odnosno do sklapanja ugovora o zakupu ili zakupu za ribnjake ili drugog oblika raspolaganja poljoprivrednim zemljištem, sukladno odredbama Zakona.
Naknada za korištenje poljoprivrednog zemljišta temeljem sklopljenog Ugovora plaća se godišnje, do kraja lipnja tekuće godine, u visini iznosa koji je bio ugovoren po prijašnjem ugovoru. U konkretnom slučaju, obveza plaćanje naknade za korištenje poljoprivrednog zemljišta za prvu godinu odnosno 2015. godinu dospijeva do 30. lipnja 2015., a za svaku slijedeću godinu do 30. lipnja tekuće godine.
Ovaj poziv odnosi se samo za slučaj da na vašem području postoji interes pravnih i fizičkih osoba za sklapanje Ugovora kojima je Ugovor o zakupu poljoprivrednog zemljišta u vlasništvu države istekao tijekom 2014. godine ili će isteći do 9. lipnja 2015.
Na temelju dostavljene dokumentacije Agencija za poljoprivredno zemljište će izraditi i sklopiti Ugovore te ih dostaviti strankama i nadležnim tijelima najkasnije do 5. lipnja 2015.
Slijedom navedenog, pozivate se na dostavu sljedeće dokumentacije:
1. Preslik Ugovora o zakupu (i aneks Ugovora), koji je istekao ili će isteći do 9. lipnja 2015.,
2. Popis katastarskih čestica koje su bile predmet zakupa, u Excel tablici, koja je prilog ovom pismenu i koja se dostavlja elektroničkim putem na Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite.,
3. Preslik Zapisnika Povjerenstva za uvođenje u posjed temeljem Ugovora o zakupu koji je istekao ili će isteći do 9. lipnja 2015.,
4. Dokaz da su podmirene sve dospjele obveze na temelju Ugovora o zakupu koji je istekao ili će isteći do 9. lipnja 2015 (potvrda u izvorniku uz financijsku karticu),
5. Vlasnički i posjedovni list – e-izvadak, neslužbeni,
6. Preslik Rješenja Državne geodetske uprave nadležnog područnog ureda za slučaj promjene u katastarskom operatu (eventualna parcelacija, promjena kulture, površine i sl.),
7. Preslik Rješenja nadležnog tijela u svezi povrata imovine ovlaštenicima u koliko je isto donijeto,
8. Preslik dokumentacije za slučaj promjene iz članak 35. Zakona rješenje nadležnog tijela (rješenje nadležnog tijela),
9. Preslik dokumentacije za slučaj promjene osobnih podataka dokaz (vjenčani list i dr.),
10. Preslik osobne iskaznice osobe koja potpisuje Ugovor,
11. Preslik Izvatka iz sudskog registra za pravne osobe – ne stariji od 6 mjeseci.
Dokumentacija se dostavlja u presliku iznimno u izvorniku na adresu: Agencija za poljoprivredno zemljište, Zagreb, Ulica grada Vukovara 78.
Popis katastarskih čestica dostavlja se u Excel tablici elektroničkim putem na Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite..
Rok za dostavu dokumentacije: 13. ožujka 2015. do 16:00 sati.
O samom postupku sklapanja predmetnih Ugovora te obvezi plaćanja troškova ovjere javnog bilježnika za ovjeru Ugovora, Agencija će korisnike naknadno obavijestiti putem mrežne stranice www.zemljiste.mps.hr i oglasne ploče jedinice lokalne samouprave.
U subotu, 22.veljače, u velikoj je sali Hrvatskog doma u Oriovcu održana 124. redovita izvještajna godišnja Skupština Dobrovoljnog vatrogasnog društva Oriovac na kojoj su bili predstavnici Dobrovoljnih vatrogasnih društava sa područja Vatrogasne zajednice općine Oriovac, čelnici same VZO Oriovac i većine Dobrovoljnih vatrogasnih društava sa područja Županije Brodsko-posavske. Također su nazočili skupštini gostujuća društva iz drugih županija. Tako su iz Osječko – baranjske županije pristupili DVD Donja Motičina, DVD Stipanovci i DVD Lila, iz Sisačko – moslavačke županije DVD Topolovac, iz Virovitičko – podravske županije DVD Orahovica i iz Vatrogasne zajednice grada Zagreba DVD Vugrovec. Sveukupno su na skupštini bili nazočni predstavnici iz 28 DVD-a iz 4 županije. Na skupštini su bili nazočni predsjednik Vatrogasne zajednice županije Brodsko-posavske gospodin Milan Šulter, predsjednik VZO Oriovac, gospodin Antun Jošić, načelnik općine Oriovac gospodin Antun Pavetić, te predstavnik poduzeća Vatropromet gospodin Predrag Bunjevac. Nazočni su bili i predstavnici udruga s područja općine Oriovac, s kojima DVD ostavaruje iznimno dobru suradnju, kao i članovi Zavičajnog kluba Oriovčana iz Zagreba. Nakon pozdravne riječi predsjednika Skupštine gospodina Ivice Terzića, te podnesenih izvješća od radu društva tijekom 2014. godine od strane predsjednika društva, zapovjednika, blagajnika i predsjednika Nadzornog odbora, predočen je i Plan rada i financijski plan za 2015. godinu. Sva izvješća su jednoglasno usvojena. Zatim je usvojen novi statut Društva i odluka o likvidatoru, koji su doneseni sukladno novom Zakonu o udrugama. Najsvečaniji dio Skupštine je da su DVD Oriovac i DVD Topolovac nakon više od 20-togodišnjeg prijateljstva potpisali Povelju o bratimljenju uz ukrštanje zastava kao trajni zalog bratstva. Nakon višetjednih radionica s vatrogasnom mladeži uzrast 6-12 godina njih 21 je pristupilo i ispitu te su svi uspješno položili. Istima su uručena priznanja “Mladi vatrogasac”, kao prva stepenica u njihovoj vatrogasnoj izobrazbi i motivacija za daljnji rad. Zaslužnim članovima DVD Oriovac uručene su medalje i priznanja. Između ostalog članu Damiru Milašin kipić vatrogasca koji izlazi iz vatre za video uradak “Hrabro srce” objavljen na više internet stranica. Uručene su i zahvalnice zaslužnim donatorima i sponzorima osobito supružnicima gospodinu Ivanu i gospođi Zinki Đukić kipić vatrogasca koji izlazi iz vatre. Nakon održane skupštine priređen je i domjenak za sve uzvanike. (izvor: www.radioslavonija.hr)
Službenik za informiranje:
Ana Bićanić Margetić
Tel. 035/431-232; 035/431-036
Fax: 035/430-006
Mob. 099/712-1349
e-mail: Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite.
Osoba za nepravilnosti:
Ivana Tomić
Tel. 035/430-147, 035/431-232
Fax: 035/430-006
Mob. 098-983-3489
e-mail: Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite.
Komunalni redar:
Dubravko Kolundžić
Mob. 0989833485
e-mail: Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite.
Načelnik:
Antun Pavetić
Mob. 098-263-822
Knjižnica i čitaonica:
Ivana Tomić
Tel. 035/430-147,
Mob. 098-983-3489
e-mail: Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite.
Dječji vrtić "Ivančica Oriovac"
Blanka Stažić, ravnateljica
Tel. 035/409-787
Mob. 0994242881
e-mail: Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite.
Reciklažno dvorište
Mob. 099-490-3009